Protokół zgłoszenia reklamacji INSTALACJI OZE

23 września 2022

Właściciel nieruchomości,  na której zostały zainstalowane instalacje z projektu „Energia Odnawialna dla Gminy Wojcieszków” w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji (uszkodzenia) zainstalowanej instalacji solarnej, fotowoltaicznej, pompy ciepła lub kotła na pellet zobowiązany jest wypełnić zgłoszenie reklamacyjne.

Zgłoszenie należy dostarczyć:

  1. Osobiście  lub listownie do Urzędu Gminy Wojcieszków, ul. Kościelna 46, 21-411 Wojcieszków.
  2. Przesłać skan podpisanego zgłoszenia na adres e-mail: urzad_gminy@wojcieszkow.pl

w załączeniu: PROTOKÓŁ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI

Ważne: W razie nieuzasadnionego wezwania reklamacyjnego Użytkownik zostanie obciążony kosztami dojazdu i weryfikacji reklamacji przez Wykonawcę.

logo

Gmina Wojcieszków

Oficjalny gminny serwis internetowy Gminy Wojcieszków

Kontakt

Adres: ul. Kościelna 46 , Wojcieszków
Telefon: (0-25) 755 41 01 Telefon:(0-25) 7554101 E-mail: urzad_gminy@wojcieszkow.pl
NIP: 8252080020
REGON: 711582530

Godziny pracy

Poniedziałek 7.30 - 15.30
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 16.00
Czwartek 7.30 - 15.30
Piątek 7.30 - 15.00