Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR
Szanowni Mieszkańcy,
Pandemia COVID-19 pokazała wiele problemów, a jednym z nich jest nauka zdalna na terenach popegeerowskich. Ujawniła ona deficyt sprzętu komputerowego czy utrudnienia w dostępie do Internetu co wpłynęło na realizację obowiązków szkolnych przez dzieci. Projekt „Granty PPGR” stawia za cel wyeliminowanie tych ograniczeń.
Celem projektu jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu.
Dofinansowanie będzie można otrzymać na:
- sprzęt komputerowy z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami (w przypadku zakupu komputera powyżej 3,5 tys. zł oraz tabletu powyżej 1,5 tys. zł niezbędne będzie uzasadnienie przez Wnioskodawcę wysokości kosztów zakupów takiego sprzętu);
- ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego;
- usługę zapewniającą dostęp do Internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym w ramach projektu, w przypadku gdy opiekun prawny w oświadczeniu wskaże na brak możliwości zapewnienia usługi dostępu do Internetu.
Do udziału w projekcie uprawnieni są Mieszkańcy z terenu miejscowości, gdzie funkcjonowały zlikwidowane Państwowe Przedsiębiorstwa Gospodarki Rolnej (PPGR) oraz występowało mienie lub nieruchomości PPGR, w tym nieruchomości zamieszkałe przez byłych pracowników PPGR. W przypadku Gminy Wojcieszków są to miejscowości BURZEC i WÓLKA DOMASZEWSKA.
Aby wziąć udział w projekcie należy złożyć oświadczenie rodzica / opiekuna prawnego lub ucznia szkoły średniej. Oświadczenia zamieszczamy poniżej.
Oświadczenia należy składać najpóźniej do dnia 5 listopada do godz. 12:00.
Załącznik_nr_7_-_Wzór_oświadczenia_rodzica_opiekuna_prawnego
Załącznik_nr_8_-_Wzór_oświadczenia_osoby_składającej_oświadczenie_we_własnym_imieniu