Uzyskanie numeru budynku
Szanowni Mieszkańcy,
Informujemy, że aby nadać budynkowi numer porządkowy należy zgłosić się do Urzędu Gminy Wojcieszków z wypełnionym wnioskiem o nadanie numeru porządkowego. Ponadto jeżeli wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi ma zostać ustalony numer porządkowy – do wniosku należy dołączyć mapę lub szkic z ich lokalizacją i oznaczeniem.
Wniosek o nadanie numeru porządkowego powinien zawierać następujące informacje:
- imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy oraz jego adres;
- określenie przedmiotu wniosku;
- informacje o położeniu budynku, którego dotyczy wniosek, według danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
Wzór wniosku dostępny jest na stronie internetowej www.wojcieszkow.pl w zakładce Dla Mieszkańców – Dokumenty do pobrania.
Po złożeniu wniosku Urząd sprawdzi, czy twój wniosek o ustalenie numeru porządkowego jest kompletny i pozwala na załatwienie sprawy. Jeżeli twój wniosek nie jest kompletny, to urząd poinformuje cię, co musisz uzupełnić. Następnie ustali numer porządkowy i zawiadomi cię o jego nadaniu. Numer porządkowy ustalany jest w ciągu 30 dni od daty złożenia wniosku.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem tel. 25 755 42 99.