Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Gminy Wojcieszków
Szanowni Mieszkańcy,
W związku z pogarszającą się, również na terenie naszej Gminy, sytuacją epidemiologiczną, związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2, od 18 marca 2021 r., zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, wprowadzamy zmiany i ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu Gminy Wojcieszków.
Wnioski i podania w sprawach z zakresu administracji publicznej można składać za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej na adres urzad_gminy@wojcieszkow.pl;
- przez platformę epuap (adres skrzynki epuap: /ly27rs96hx/skrytka);
- wysłać pocztą tradycyjna na adres Urząd Gminy Wojcieszków, ul. Kościelna 46, 21-411 Wojcieszków;
- wrzucić do specjalnie przygotowanej urny zlokalizowanej przy wejściu do Urzędu Gminy Wojcieszków.
W sprawach pilnych z zakresu:
- rejestracji stanu cywilnego,
- ewidencji ludności i dowodów osobistych,
- usług komunalnych,
- spraw architektoniczno- budowlanych (wydawanie decyzji),
- decyzji z zakresu ochrony środowiska,
należy w pierwszej kolejności skontaktować się telefonicznie z pracownikiem merytorycznym i umówić na wizytę w Urzędzie.
W pozostałych sprawach Interesanci będą przyjmowani wyłącznie po umówieniu wizyty w Urzędzie, zgodnie z obowiązującymi na terenie Urzędu wymogami sanitarnymi i w wyznaczonych punktach obsługi.
Ponadto, jeśli chcemy uzyskać informacje jak załatwić sprawę, dowiedzieć się na jakim etapie jest załatwiana już sprawa albo toczące się postępowanie, sugerujemy kontakt telefoniczny (wykaz numerów telefonów znajduje się na stronie https://wojcieszkow.pl/kontakt/) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: e-mail urzędowy urzad_gminy@wojcieszkow.pl lub bezpośrednio do pracownika. Wystarczy podać swoje dane, przedmiot sprawy i kontakt zwrotny.
Wszelkie opłaty, w tym opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi, podatek rolny czy od nieruchomości, można dokonywać on-line przez bankowość elektroniczną. W kasie Urzędu Gminy w razie potrzeby dopuszczone są wyłącznie płatności bezgotówkowe.
Wszystkie te zalecenia mogą stanowić pewną niedogodność – ale robimy to w trosce o bezpieczeństwo wszystkich Mieszkańców.
Wykaz najważniejszych telefonów:
Sekretariat – 25 755 41 01
Podatki i opłaty, księgowość podatkowa – 25 755 41 24
Gospodarka odpadami komunalnymi – 25 755 41 23
Planowanie i gospodarka nieruchomościami – 25 755 42 99
Ochrona środowiska i rolnictwo – 25 755 42 99
Działalność gospodarcza – 25 755 42 99
Inwestycje – 25 755 42 27
Urząd Stanu Cywilnego – 25 755 41 60
Ewidencja ludności, dowody osobiste – 25 623 97 77
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej – 25 755 43 34