Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Gminy Wojcieszków
W trosce o bezpieczeństwo Mieszkańców oraz koniecznością podjęcia działań ograniczających rozprzestrzenianie się koronawirusa SARS-CoV-2
od poniedziałku 16 marca 2020 r. do odwołania
Urząd Gminy Wojcieszków, zawiesza czasowo bezpośrednią obsługę Interesantów.
Wyjątek stanowić będą zgłoszenia zgonów oraz narodzin, które będą realizowane po ich telefonicznym zgłoszeniu.
Wszystkie umówione wcześniej spotkania i wizyty zostają odwołane.
W pozostałych sprawach zalecamy kontakt elektroniczny, w tym: pisma zwykłe, skargi i wnioski o udostępnienie informacji publicznej mailowo na adres urzad_gminy@wojcieszkow.pl, a wnioski wymagające podpisu – przez platformę epuap (adres skrzynki epuap /ly27rs96hx/skrytka).
Pozostałe czynności będą załatwiane na podstawie wniosku złożonego pocztą tradycyjną.
Odpisy aktów i decyzje wysyłane będą również za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub pocztą elektroniczną.
Ponadto, jeśli chcemy uzyskać informacje jak załatwić sprawę, dowiedzieć się na jakim etapie jest załatwiana już sprawa albo toczące się postępowanie, proponujemy kontakt telefoniczny (wykaz numerów telefonów znajduje się na stronie https://wojcieszkow.pl/kontakt/) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: e-mail urzędowy urzad_gminy@wojcieszkow.pl lub bezpośrednio do pracownika. Wystarczy podać swoje dane, przedmiot sprawy i kontakt zwrotny.
Wszelkie opłaty, w tym podatek rolny czy od nieruchomości można dokonywać on-line przez bankowość elektroniczną. Wpłaty gotówkowe w kasie Urzędu Gminy zostają zawieszone, dopuszczone są wyłącznie płatności bezgotówkowe.
Wszelkie wizyty w Urzędzie Gminy możliwe są wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu jej terminu i godziny z pracownikiem Urzędu.
Wszystkie te zalecenia mogą stanowić pewną niedogodność – ale robimy to w trosce o bezpieczeństwo wszystkich Mieszkańców.